Kızlar merhabalar pkosluyum ve 1,5 yıldır çocuk sahibi olmak istiyoruz henüz hiç bir tedavi görmedik son adet tarihim 10 mart bitiş 15 mart adet sonrası 14. Günde falan çok kasık ve yumurtlama ağrısı yaşadım yumurta çatladımı bilemiyorum tabi test yapmadım o dönemde şuan adetime 2 gün var ama normaldede adetlerim hep düzensizdir bugün kan verdim dayanamadım ama değer 2 çıktı negatif acaba bu şekilde olup değeri artan oldumu umutsuzluğa kapıldım