fatmagul3008 Faktör V Genim Referans değerine göre düşük dedi doktorum kan sulandırıcı kullanıcam hamileliğimde bu sadece hamilelikte olan bı rahatsizlik mi yoksa günlük yaşantımda da kullanmam gereklimi tecrübeli olanlar yazabilir mi
fatmagul3008 Yesimmmmi hayırlı olsun nasıl ilerliyo bu süreç zor mu korkuyorum birazda hamile kalmaya iğneler bni korkutuyor
Sszer fatmagul3008 bende kullanıyorum gebeliğe bağlı pıhtılaşmam var faktör v leiden heterezigot sadece hamile kalınca kullanıyorum alışınca zor değil sadece biraz meşakkatli bir yol ona da yapacak birşey yok
Yesimmmmi fatmagul3008 🥹şimdi iğneyi vurdum bende çok korkuyorum halada bu 6 iğne vuruşum her vurduğumda gözlerim doluyor ama ne yapabilirim ki başka carem yok ki 🥹