Nur8893 Merhaba kızlar benimde kimyasal oldu maalesef ki Doktorum tutunamadığını söyledi . Bende 2.kez başladım ama bu sefer büyütme iğnesi verdi 3 gün vurucam sonrasında çatlatma . Güzel haberler aldığımız bir ay olsun inşallah 🙏🏻 🦋