Esra04__ 39+3 teyim şu an yarın kontrole gidicem henüz doğum kesinleşmedi sizce hastane çantamı giderken götürmeli miyim
Hshshzgsghzhshs Esra04__ eviniz çok mu Uzak beni acil sezeryana aldılar annem yanımdaydı eşime haber verdik hemen getirdi
zynpknt Esra04__ yani arabanız varsa koyun bagajda dursun ne zararı olcak ama tabi otobüsle falan gidiyorsanız bilemem
Nilayy95 Esra04__ bence götürmelisiniz. Ben ilk gebeligimde 34.haftadan itibaren hep yanıma alıyordum
highlighter1010 Kesinlikle 39+3 te doğurmuştum ben kontrolde açılma görülmüştü zararı olmaz bagajda dursun :)
Zhra42 highlighter1010 Açılmaya doktor mu bakıyor yoksa acile mi yönlendiriyorlar 39+6 daha hiç alttan bakılmadı açıklık için
highlighter1010 Zhra42 doktor görmüştü ilk ama doğuma gittiğimde ebeler bakmıştı hep İlk doğumum diye baktı sanırım sancım vs yoktu yine aynı doktorla doğum yapacağım inşallah, hiç bakmıyor alttan şuan 39um
Esra04__ Hshshzgsghzhshs yok çok uzak değil gittim kontrole cuma günü doğumu başlatacagiz dedi bakalım
Zhra42 highlighter1010 Bugün gittim ben herşey gayet iyi dedi perşembe 40+1 oluyorum tekrar gel dedi belki o zaman bakılır bilmiyorum.Senin de ayakların ağrıyor mu birde vajina bölgen benim zonkluyor resmen
highlighter1010 Zhra42 vajinamda ağırlık hissediyorum bebiş hala çok hareket ediyor ama ters doğum kanalına girmedi maalesef 2.doğumum sezeryan olabilir bu yüzden
Mrvsmt2502 Esra04__ eviniz uzaksa hazırlıklı gitmekte fayda var ama yakınsa gerek yok bence. İlk kızım geç doğdu evimiz hastaneye 5 dk mesafede. Doktor yatış verince eve gelip hazırlanıp eşyalarımızı alıp çıktık