Haticealasahin Seda_sena 39+5 bugun kontrol var ama bana da 14 subatta dogacak gibi geliyor 😂 keske bugun doguverse hazir gitmisken 😊
Seda_sena Haticealasahin bizde 39 haftadayız benimde içime öyle doguyor🤣 Şimdi olsalar KESke yürüyemez oldum kasıgımda bir damar çekiyo