obiranne3 Kızlar sizdede oluyormu bilmiyorum rahmime alttan sanki kütükle vuruyolar gibi ağrı oluyor. enfeksiyon gibi vs bişey değil. kemiklerimin açıldığını hissediyorum. 2 hafta çok yordum kendimi. yorgunluktan olabilir mi yoksa rahim genişlediği içib mi