Arkadaşlar 27 şubatta adet olmam gerekiyordu 11 aylık evliyim evliliğin ilk 4 ayı hariç düzenli adet görüyorum max ya 27 ya 28 inde 11 günlük gecikme oldu 4 Nisan da test yaptım 2 tane ikiside silik çizgili aynı günün akşamı özel hastanede kan tahlili verdim beta 1.20 U/L çıktı negatif yani bu sabah tekrar iki test yaptım yine silik çizgiler sağlıkocağında kan tahlili verdim sabah çıkıcak sonuç ama içim içimi yiyor sizce beta yükselmiş midir yaklaşık 2 haftadır şiddetli bel sırt ve kasık ağrısı çekiyorum korkudan ilaç da kullanamıyorum fikir verin plsss