1 sulık evliydim 3 haftalık gebeydim kese vardı bebek yoktu kürtaj oldum 2. Adetten sonra hamile kaldım doğurdum oğlum 6 yaşında geçensene kışın hamile kaldım gene kese var bebek yok bu sefer evde düşük başladı kanamayla düştü neyse şimdi gene gebeyim 21+3 günlük herşey yolunda