Merhaba kızlar ben 22 haftalıkken detaylı ultrason için doktora gittim bakıldı bebebrğin herşeyi normal ve olması gerektiği gibiydi en son doktor bebeğin ense kalınlığı var dedi normal değerin bir tık üstündeydi fetal dna ve aminyum sentez önerdi yapmadım artık rabbime kalmış benim durumumda olan var mı bebeğiniz sağlıklı mı?