Pemberuya Ben henüz hamileyim ama 1,5-2 yaşına kadar ekran göstermeyi düşünmüyorum. Ondan sonrada belirli düzeyde. Arkadaşımın oğlu ekranla büyüdü, otizm tedavisi görüyor. Hem arkadaşım hemde konuştuğum bütün anne ve eğitimciler çocukların ekrandan uzak durmasını, oyunları keşifleri yaşıylarıyka öğrenmesi gerektiğini söyledi. Elbette zorunda kalınca insan verebilir ama tercih olmamalı. Üstelik böyle gelişimi desteklediğini beyan ederek.