Melllike 20 gunlukken falan 60 ml fazla gelebilir demisti doktorumuz suan 30 gunluk 3 satte bir falan 80-120 ml arasi iciyor kilo alimi gayet guzel 2500 dogmustu odem gidince 2400 e falan dustu 30 mlle baslamistim mamaya cok mu veriyorsun diyorlar ama diymuyor kipkirmizi oluyor aglamaktan doktorda bir sıkıntı olmaz dedi ama cevremdekiler anlamioo cildiracam