Selam bebeğim 6 aylıkken tekrar hamile kaldığımı öğrendim. Benim gibi olanlar var mı? 13 aylık olacak araları. Şimdiden korkuyorum. Yorulmaktan değil, yetememekten. Biriyle fazla ilgilenirsem diğerinin hakkına girersem diye.. malum abla çok küçük daha :) nasıl bi düzen kurdunuz tecrübeli anneler varsa?