Kızlar 6 gün reglim gecikti bir kaç kez test yaptım çok silik çıktı bazıları da negatif tabi. Bugün kadin doğuma randevu aldım beta hcg değerim 2.40 çıktı doktor negatif dedi adet söktürücü yazdı fakat normalde 0,1 0,20 bu tarz çıktığı zaman net negatif diye biliyorum. Benim smdi 2.40 çıkınca tedirgin oldum napsam ilacı kullanmaya başlasam mı bir kaç gün da bekleyip test yapıp negatifse tekrar öyle mi ilaca başlasam bana akıl verin lütfen…. 😣🥺😣