Banu_Huseynzade 37+6 olduk kizimla ara ara sancilar geliyo hayirlisi bu arada Azerbaycandan yaziyorum❤️
Ngsngetnsgng irmmoom inşallah teşekkür ederim ♥️ dua edin lütfen doğumum kolay olsun hastsnede çok kalmadan çıkayım
Senanur07 irmmoom 36. Haftaya girdik bugün ilk kez nst ye bağlandım herşey yolunda çok şükür. Şuan küçük hanım karnımda hıçkırıyor
Glr95 irmmoom 34+2 olduk 37 yada 38de doğacak bebisimiz inşallah 🥰 ilk kizimda 37de tansiyondan doğmuştu bunu da 37 yada 38 de alırız dedi doktor