Zehrazrgl Kızlar 11 haftalıgım ölecem sanki kabız sorunum var karnım 6 aylık gibi şişti sancı yapıyor o ayrı yediğimi sindiremiyorum zaten gaz problemi desen mahvoldum ne yapcam ben
ear3112 Zehrazrgl merhaba canım bende 19 haftalığım şu bir haftadır çok zorluyor beni. Gaz sancısı özellikle. Yatsan olmuyor kalksan olmuyor. Yediklerine dikkat et neyi o gün çok tükettiysen gaz yapıyor mesela bana salça ve domates gaz yaptı. Ve gebelikte gaz sancısı mı değil mi karıştırdım. Dr a yazdım sancım var sandı acile git dedi çok korktum ama bir şey yokmuş çok şükür.
Rmysa97_ 26 haftalık gebeyim 4-5 gün önce aynı sorun ilk defa başıma geldi o kadar zorlamışım ki kanamam oldu doktorum kabızlık ilacı yazdı mutlakantakviye alın sabahlarınaç karna kayısı hoşafı bir bardak içebilirsiniz ekstra olarak geçmiş olsun
Perihan3 Ben 33+3 um basindan beri gaz siskinlik yuzunden cekiyorum mide yanmasida cabasi ne yesem sisiyorrum surekli gegirme istegi oluyor igrenc ya bir dogursam rahatlasam
Zehrazrgl Perihan3 ay evet ya o kadar şişim ve sancı yapıyor ki patlıycak gibiyim hep bi rahatsızlık var