Hulya00 arkadaşa katılıyorum. İşyerinde yemeniz pek uygun olmaz. Sabah evde yaparsanız kahvaltınızı daha iyi.
Ben de pek sevmem yumurtayı, özellikle haşlanmış. Severek yediğim söylenemez ama yine de yersem kahvaltıda yiyorum. İşe kahvaltısız gitmem. Gidersem iş yerimde yerim simit vs.