Nur1219 Kızlar 27 haftalık hamileyim tetanoz 1. Doz aşımı olmuştum, bugün 2. Doz için sağlık ocağına gittim yönetmelik değişti artık karma aşı yapıyoruz gebelere dediler benim gibi bu durumla karşılaşan oldu mu ?
Minnakpopus Nur1219 evet önceden devlet karşılamıyordu şimdi devlet karşılıyor. Bende aynı şekilde haftamı bekliyorum
Nur1219 Minnakpopus Artık birinci dozu karma ikinci dozu tetanoz şeklinde yapıcaz dediler. Ben birinci dozu tetanoz olduğum için doktorunuza bi danışın isterseniz dediler, kafam karıştı açıkçası
Minnakpopus Nur1219 evet ben hiçbirini olmayıp direkt karma(adacel) olmayı bekliyordum. Ama doktoruma danıştım para verip alma bekle devlet zaten karşılayacak ilk doz tetanoz ol 27 den sonra karma olursun dedi 3 hafta önce tetanoz oldum şimdide karma haftamın gelmesini bekliyorum.
Nur1219 Minnakpopus Teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için bende doktoruma danışıp ona göre karma olurum o zaman