anne890 Kızlar doğum yapalı daha 3 gün oldu göğsüm aşırı şiş ne yatabiliyorum ne oturabiliyorum dikişlerim var çok yorgunum uykusuzum üstüne bu göğsüm mahvetti beni ne yapabilirim sizce veya neden olmuş olabilir sütüm geliyor bebeğim emiyor bu arada
Canselly anne890 hayırlı olsun allah analı babalı büyütsün yeni doğan döneminde bebekler tüm sütü ememiyor o yüzden süt çok birikiyor sağım yapın mutlaka bende bilmiyordum ateşlendim 5. Gün mastit oldum sağım yaparak rahatladım geçmiş olsun