Zeyzey10 Merhabalar şırnak güçlükonakta yaşayan var mı bu sene tayınımızın oraya cıkma ıhtımalı cok yüksek cok tedırgınım herkes cok kotu dıyor bırde hamıleyım
zynpknt Zeyzey10 eltimler 1 buçuk senedir falan orda bizde gittik gördük güzel küçük bi ilçe insanları falan gayet sıcak marketler de var bim a-101 bide yerel bi market var konak diye oraya her şey geliyor eltim çok seviyor yaşadığı yeri
aybalasmom Zeyzey10 ben cizredeyim orayı görmedim ama ablam oraya gidecek biraz küçük ama o sevmiş. Market falan var tabi ki ilçe sonuçta.
cileklitursu Eşimin tayini oraya çıkmıştı eş götürülemiyordu mesleği bıraktı ben göremedim orayı nasıl bir yer bilmiyorum ama market vs yok diye biliyorum merkezde her şey sanırım