Zeszy Kanamam var kızlar bu aksam ustu birden oldu betam 55 çıkmıştı 5 gün önce şimdi 76 çıktı adetimden 3 gün geçti kimyasal gebelik olabilirmi kanamam leke leke
Yenibirannee Zeszy evet kimyasal gebeliğe benziyor 🌸 benimde beta düşünce adetim başlamışti geçmiş olsun
Demem Zeszy yükseliş çok yetersiz maalesef, 48 saatte bir iki katına çıkması ya da %60 artış olması sağlıklı gebelikte beklenen artış. Rabbim en hayırlısını kolaylıkla versin size ama ihmal etmeyin doktora gidin lütfen 🙏
Yenibirannee Zeszy evet reglye dönüyor betanız 0 olana kadar doktor takip eder zaten bende 1 kez kimyasal geçirmiştim
Betars Zeszy benim de sizin gibi kanamam fazlalaştı adete döndü ama betam düşmedi bugün 12. Günüm sürekli kan takibi yapılıyor iki gün sonra son kez kan vericem ve son kez bakılacak
Betars Yenibirannee benim 54,4 le başladı bi gün sonra kanamamda başladı 6 gün sürdü adet gördüm betam da hep yükseldi ama az az yükseldi şuan da ara ara lekem oluyor betam bugün 564 çıktı iki gün sonra tekrar bakacak dış gebelik olabilir dediler. Kese vs hiçbirşey görülmedi henüz
Zeszy Betars canım daha ben kadın doğuma gitmedim son adet tarihim 4 nisandi o zaman yaptım beta 55 çıktı bu aksam kanamam oldu gittim 75 çıktı yarın sabah kadın doğuma git dedi kan değerin düşük değil ama kadın doğum anlar dedi şimdide kanamam fazlalasti bence artık umut yok kimysal yada dış gebelik gibi
Yenibirannee Zeszy evet korunmasız 1 ay sonra hamile kaldım şuan 1.5 yaşında ufak kızım gayet sağlıklı ilerledi
Betars Zeszy kimyasalsa kendi düşüyormuş et parçası gelip gelmediğine dikkat et. Benim gelmemişti o yüzden dış gebelik olabilir dediler
Betars Zeszy işte düşmeyebilir dikkat et genede 27 Mart 54,4 28 Mart 67,7 30 Mart 73,4 1 Nisan 141,7 2 Nisan 181 4 Nisan 300 7 Nisan 564 Benim bu şekilde ilerledi kanamam olmasına rağmen
Zeszy Betars yarın sabah gel yine ver dedi giderim yine yarın isallah düşmez ama birden oldu kasigima ağrı girdi nasıl ayağa kalktim kanamam geldi halende durmadi