Kızlar benim görümcemin eşi eczacı baya bilgisi var böyle konularda doğum yaptığında anne sütünü hem bebeğin hem kendi cildine sür dedi bebeğin cildine sürünce tüylüyse kılları azaltıyor kendi cildinize sürünce lekelere iyi geliyormuş deneyen tecrübesi olan duyan var mı ben yinede deneyeceğim…