Ben yıldırım Beyazıt ve etlik şehire gittim. İlgisiz doktorlar. Yıldırım Beyazıt hastanesi cihazları çok eski bundan dolayı kilosu az ben olsam hemen alırım bebeği dedi 36. Haftamda. 40. Haftama giriyorum şükür olsun bebek iyi. Özel kliniğe gidiyorum tobbda doğum yapacağım