Gkhnm97 korkma negatifse de hayırlısı de emin ol hic bi sorun olmayıpta benim kadar sıkıntı cekmemişsindir hamile kalmak icin mayıs ayında düşük yaptım 2 haftanın icinde 62 kilodan 74 kiloya cıktım nedenini bilmeden. 2 ay öyle korunduk düşük oldı diye sonra Diyetisyene gittim cok sık acıktıgımı 1 saate kalmadan tekrar yediğimi söyledüm beni endokrinede yönlendirdi ailemde yüksek şeker hastası başta babam var şekerden şüphelendi şeker yüklemesi yaptırdım düşük şeker cıktı 60 şekerim benim şekerli bisey yediğim an baygınlık geciriyorum 3 4 aya yakın bide onun icin tedavi gördüm sonra herşey normale döndü ama yine olmuyordu ve benim 1 senedir kistim vs olmamasına ragmen adetim gecikiyordu dedim madem cocuk düsünüyorum birde kadın doğuma gideyim muayene oldum ascus denilen bisey cıktı Vajinal kanalda hücre bozuklugu ne rahmimde ne de yumurtalıklarımfa hic bir sorunum yoktu doktor vajinal kanalla ilgili dedi bi ton ilaçta onun icin kullandım gecmedi yine aynı sey cıktı simirlerde kolposkopi yapıcaö dedi yani yarı ameliyat ben istemedim o arada 2 ay hic kondom kullanmadık ve adetim o 2 ay düzenli gitti.meğer benim latex yani kondom alerjim varmıs vajinal kanaldaki ascus denilen o siğiller o yüzdenmiş velhasıl dedim bu ay olur heralde yumurtlama günlerini değerlendirdik ertesi hafta domuz gribine yakalandım 40 derece ateş bir hafta boyunca cektim dedim rabbim yeter artık yani neden olmuyor neden hep sorun cıkıyor derken bu karnımdaki minin bezelyem cıkageldi anlatacagım o ki sakın ha sakın üzülme olmuyor diye vardır vakti zamanı 1 seneye yakındır her ay baska türlü sebeplerle olmadı olmadı sonunda geldi rızkı bu zamanmış tedbiri de elden bırakma git baktır derim canım.