rabiabs Hanımlar ilk doğumumda kesi var şuan ikinciye hamileyim bu doğumumda da kesi olur mu merak ediyorum yani ilkinde var diye bunda da olacak mı bu zorunlu gibi bişe mi yoksa doğumun kolaylığı zorluguyla mi alakalı bilgisi olan bilgilendirirse
Parinas rabiabs bebeğin boyutuyla alakalı bu. Arkadaşımda ilkinde 3 kg doğurdu kesi oldu. İkincide 2,5 kg doğurdu olmadı mesela. Bende ilki iriydi çok oldu dikiş. İkinci daha zayıftı az oldu gibi gibi
mlkkk rabiabs açılmayla alakalı kimi doktor bilerek kesi atıyor ilki belki zor olmamıştır ama doktorun işine geldiği için atmıştır bunda öyle bi doktor değilse ve açılman yeterliyse gerek görmezler
mlkkk rabiabs açılmayla alakalı kimi doktor bilerek kesi atıyor ilki belki zor olmamıştır ama doktorun işine geldiği için atmıştır bunda öyle bi doktor değilse ve açılman yeterliyse gerek görmezler
rabiabs mlkkk ilk dogumum biraz zordu yani suyum geldi açılmam olmadı suni sancı verdiler sabah 9dan akşama kadar sonra bebek çıkamıyor dediler karnıma baskı uyguladılar hem içten yirtilmam vardı hem de dıştan kesi şimdi de doğum yaklaştıkça korku basıyor yine öyle olur diye
Fatmactn_6 mlkkk benim kesimi ebe atmıştı doğumumuda ebe yaptırdı bende ikinciye gebeyim kesiden korkuyorum ama bir yandanda etin yırtılması daha tehlikeliymiş dikilmiyormuş o yüzden çoğunluk riske atmadan kesi atıyor