irmm388_ Ben ve eşim 6 ay kadar prowomen - promenk kullandık . İçeriği onunla çok benziyor. Erkek için olanıda varsa eşinizde kullansın muhakkak. İyiki kullanmışız her doktorun çatlatma tüp vs önerdiği sorunlu bir çift olarak görülmemize rağmen müdahalesiz 5-6 ayda bebek sahibi olduk çok şükür😁 Birde depoları fullediği için bu takviyeler çok rahat geçti ilk 3 ayım ne bulantı ne kusma ne yorgunluk oldu.Tabi 3. Aydan sonra doktorun verdiği gebeliğe uygun demir , multivitamin, d vitamini vs devam edince depolar azalmadı çok şükür.