duyguu11 28.hafta nefes alırken göğüs batması yaşıyorum biraz gazdan da olabilir, nefes darlığı ve hafif baş dönmesi var belirtilerim normal mi akciğere pıhtı atmış falan olabilir mi korktum ya
Sultankut duyguu11 akciğere pıhtı atma ihtimalini nerden aklınıza getirdiniz ? Bebek büyüdükçe organlar sıkışıyor ciğerlere baskı oluyor aklınıza kötü şeyler getirmeyin.
mlkkk duyguu11 benek büyüdükçe iyice sıkıştırıyor diyafram ve akciğerlere baskı yapıyor yani nefes darlığı yaşamanız normal özellikle 32den sonra daha da artabilir astımın filan varsa bi göğüs hastalıklarına gidebilirsin 😊
Yagmurferide duyguu11 arkadaşlar böyle şeyleri lütfen googlede araştırmayın en kötü sonuç çıkıyor eğer kötüyseniz doktora gidin yanlış yönlendirme olmasın
Sultankut duyguu11 lütfen öyle şeylere inanmayın yoksa doğurana kadar her türlü dert bulursunuz kendinize hamilelikte baş dönmesi ve nefes darlığı olası şeyler kendinizi ve bebişi üzmeyin