Kusura bakmayın Kızlar 5 .6 . 7si değerlendirdim 7 sinde yumurtlama oldu değerlendik bu ay yeterljmi sizce birde yarini degerlendirirz korunmayı bıraktık kürtaj olalı 3 ay geçti bu ay çok istiyoruz kızlar nolur dua edin 15 gün sonra buraya mutlu haberi vermek nasip olsun banada 🥹