Kızlar bugün izmir ege üniversitesi hastanesinde muayene de bir kadınla tanıştım, nstye bağlıyken ben sırada bekledim, 40 haftalıktı sancısı yoktu yatış vericeklerdi perşembe günü ama nstye bağlandığında sancısı çıktı, süreci ve doğum hakkında konuşmak için numarasını adını almayı unuttum. Belki bu uygulamayı kullanıyordur bulabilirim elden ele ulaştıralım arkadaşımı bulayım😭😭😭😭😭