Ben yaklaşık 3 buçuk sene önce normal doğum yaptım herhangi bir olumsuzlukla karşılaşmadım gayet iyilerdi biraz beklenti meselesi galiba özel hastane gibi canımlı cicimli değiller evet ama bebeğimin benim yanımdan bi saniye ayrılmaması hırsızlık olmaması için bileklik takılması falan bunların hepsi gayet iyiydi bebeğe çok düşüyorlar herhangi bi sıkıntı olduğunda direk bi gece daha yatırılıyorlar sarılık ya da farklı bi durum gibi şimdi ikinci bebeğime hamileyim yine oraya gidiyorum ama sanki bu sefer daha ilgili gibi geldi doktorlar sanki sistem daha iyi