Papatyamom44 siz güzel düşünün lütfen ben hiç şimdiye kadar hayali çizgi veya yalancı pozitif görmediğim için sizinki gibi çıkınca evet dedim kesin hamileyim hep hamileyim diye düşündüm ve değerim düşüktü ama düşük diye moralimi hiçbir zaman bozmadım çünkü içimde hep onu taşıdığımı biliyordum 🙏🏽 sizde 5 üzeri çıkarsa mutluluğunuzu yaşayın inşallah bebiş sizinledir 🧿