Hanımlar yaşım 30 ikinci gebeliğim 1tane 6 yaşında sağlıklı bir oğlum var bugün ikili test sonucumda down sendromu riskim çok yüksek çıktı amniosentez önerdi doktorum kesinlik için ama ben her türlü doğurmak istediğim için reddettim böyle riskli olup sağlıklı bebeği olan annelerimiz var mı biraz gönlüme su serpilse yeter çok fazla duygusal bakıyorum şuan da bir anne olarak ekşi artı hepsini düşünmek için biraz da sizlerden bi şeyler öğrenirim belki