Arkadaşlar cumartesi sabah inovitada silik pozitif gördüm kan verdim gece 1.03 çıktı dün bu testten bulabildim aşırı silik çıktı belki belli olmuyordur üsteki test altta ki de bugünkü anlamlı bi koyuluk göremedim bu marka kuruma çizgisi çıkarıyor mu sizce koyulaşmış mı görüyor musunuz