yazbebisi_ Ben de hamileliğin prenseslik dönemi 2. trimester falan diye her yerde görüyordum ve heralde bende birşeyler var diyordum ama herkes farklı yaşıyor işte😁 Benim de sürekli kasık ağrısı oldu yani. Ara ara bulantm oldu. Rahim büyüyüp yukarı çıkarken sürekli ağrıdı, yuvarlak bağ ve yan bağ ağrısı mı neymiş. Kiminin kasları daha kısaymış çekiyormuş falan filan işte. Bide kafasını kasığa dayamıştı ondan da hep ağrıyordu. Alttan zonklama şeklinde ağrılarım oldu, 2-3 kere kum döktüm, idrar yolu iltihabı oldum. Şimdi 37 hafta dolacak mesela, sırt ağrısı, gece uyuyamama, baş dönmesi , uykusuzluk, yorulma vs böyle şeyler var 😂 Bi ara nefes darlığı çok vardı bebiş dönünce geçti. Bunların hepsi oluyor, 33 den sonra bi anda hamile gibi hissetmeye başladm. Ağırlaşıcaksın derlerdi yav he hee derdim valla doğruymuş. 🫠 Bunlara bir de bebişin sert tekmeleri ve yumruklaması eklendi😅 9 ay karnında taşımak lafını daha iyi anlıyorum 🙊 Yani kendinizi yalnız hissetmeyin annişler 🫶🏻🫶🏻