Aysegul222 canim benim bebeğim de kusuyor o şekilde, öyle kusması sütün yaradığını gösteriyormuş , eğer sıvı kusarsa fazla emdiği için fazlasını atiyor , süt kesiği gibi olursa sindirmiş emdiği sütü ve bebeğe yaramış demek yani iyi bir şey bu korkma , ama her enzirme sonrası muhakkak gazını çıkarmaya çalış yoksa bağırsaklara inip sancı yapar