hulya10 yaa bende kalple ilgili birşey demedi sadece bir kısmını net göremedim dedi diğer şeyleri yazdı damarları odaciklari vs vs diye kilom yüzünden net görememiş bir kismini aynen gereksiz stres oldum bende içim rahatladı çok teşekkür ederim ikinci gebeliğim ilk oğlumda böyle şey yaşamamıştım canım 20+1 de gittim kalbi net göremedim dedi 23+1 de gel gene dedi pozisyonu uygun değildi 24+1 de gene geldim bu seferde böyle deyince sinirden ağladım doktor anomali vs görmedim dediği halde hamilelikten sanırım çok hassasim