4 yaşında oğlum var ikizlere hamileyim aynı korku bende de var ilk doğumum çok rahattı.ama bunda bence anne olduğumuz için bu kadar korkuyoruz bende doğum her aklıma geldiğinde gözlerim doluyor oğlumu düşünüyorum bana birsey olursa diye Allah korusun