Zuzu97 kızlar çok özür dilerim benim galiba gaz sancım var tam olarak ne olduğunu bilmiyorum çünki daha önce hiç gaz sancısı çekmedim..karnımdan sesler geliyo ve çok ağrıyo gaz sancısı mıdır acaba?
Nuraydiyebiri Zuzu97 dün ben bu sancı sebebiyle doktora gittim. Bilemedim sebebini korktum. Doktor hiçbir şey yok üşüttün sanırım gaz sancısı olabilir dedi. Tahliller de temiz çıktı. Ben de çok fenayım ne iyi gelir bilmiyorum.
Berkaytuana Zuzu97 ilk aylar da gaz sancısı oluyor ama 20 den sonra bilmiyorum canım yukarda kalsin postun