glos_lin2007 Kızlar 37.haftamdayım.doktorum decavit pronatal tablet yazmış bana. Neden yazdı?ne için kullanılır?kullanan var mı aranızda
mlkkk glos_lin2007 37haftalık olana kadar hiç kullanmadınız mı normalde 12-13.haftadan sonra folik asit kesiliyor ve demir artı decavit başlanıyor vitamin eksikliğine karşı 37ye kadar neden vermemiş şaşırdım.