Sevvalxx kendi deneyimimi paylasayim sizinle. Gebelik sekerim oldugu soylenmisti ve bebek 3 hafta onden gidiyordu (güya) . Doktorum 37 de aliriz bebek cok buyumeden riske girmeden dedi. Zaten tersti yani makat gelisliydi ve ben asla normal dogum istemiyordum. Sezeryan olsun, planli olsun, kafam rahat gireyim istedim doguma. 34.haftada kontrolum yapildi 36. Haftada gel gun vereyim dedi. Bizde kafamizi dagitalim diye 1 haftaligina annemin yanina eskisehire gittim. (Istanbulda yasiyorum normalde). Gitmemin 3. Gunu sabah 7 30 da aniden suyum geldi. Orada hastaneye gittigimde sancim ve kanamalarim basladi, 1 saat icinde 5 cm acildim. Makat gelis oldugu icin acil sezeryana girdim. Yanimzida bebege ait hic bir sey yoktu herseyi hazir ama istanbuldaydi. Bende diyordum ki su gelince hemen dogum baslamiyor, zaten ters bebek kendi kendine dogum baslamaz. Oyle bir sey olursa hemen doneriz istanbula diyordum 3 saat falan yol hizli gelirsek. Ama sonuc olarak 7 30 da suyum geldi 12 19 da oglum dogdu, her seyim asiri hizli ve ani oldu. Hic bir seh planladigim gibi olmadi hic tanimadigim bir hastanede hic tanimadigim ebe ve doktorlarla 35. Haftada premature bir bebis dunyaya getirdim. Demem o ki arkadasim hic bir sey icin kendini sartlama, plan yapma bebek ne zaman nerede gelmek isterse oyle oluyor. Sen onlemini al mutlaka her seyin hazir ve yaninda olsun. Saglikla kucagina al insallah 🧿🥰