Annemidedinsen %1 falan ama o da şu şekilde oluyor firma size doğrudan cinsiyet söylemiyor doktorunuza mail atıyor doktorunuz bir anlık kafa karışıklığı ile kız erkek size söylerken karıştırıyor ancak bu şekilde bir yanılma payı olabilir. Yani aslında tamamen doktorunuzun düzgün şekilde maile bakması lazım