Adnanziyagil benim çift rahim olarak söylediler hamile kaldım 21 haftalık erken doğum oldu çocuk büyüyecek gelişecek yer yok dediler ben yine hamile kaldım 8 haftalık düşük oldu sonra perinatoloji bölümüne iyi bir prof doktora gittim ortada perde oldugunu rahmim kalp şeklinde olduğunu ameliyat la alalım dedi tmm dedim oldum aldilar perdeyi sonrasında 6 ay bekle dedi doktor hamile kalmak için bu arada bı amelyattan önce birde sonra iki tane rahim filmi çekindim tam şekil belli olması için sonra hamile kaldım serklaj atıldı 3 aylıkken 35 haftalık doğumla oğlum oldu çok Şükür şimdi 3 yaşında ben yine hamileyim 19 haftalık aynı serklaj oldum yine bekliyorum sana tavsiyem tedavi olmadan hamile kalma normal bı doktora değil perinatoloji doktoruna git rahim filmi çektir ne olduğunu orda kesin çıkıyor