ikincianneolmayolundaa Kizlar 23 mart regl günü 30 martta bitti 31 martta basladim testlere hala pik olmadi regldan sonra 16. Günün bugün sizler kacinci günde pik gördünüz aceleci mi davranıyorum ben
Ademcanan ikincianneolmayolundaa devam edin testlere benim 24 üncü günde pik oldu pes edip bırakıcaktım devam ettim
Nursotu ikincianneolmayolundaa gecen ay doktor takipliydim doktor çok aheste büyüyor dedi muhtemelen söner dedi ama ben ovülasuon yapmaya devam ettim 32. Gün yumurtlama gördüm umudunuzu kaybetmeyin 😌
Leylabngll ikincianneolmayolundaa canm bende 11 . Ve 12. Gun pik gördüm ilk kez bu kadar erken oldu normalde 17.18.gun yumurtlama olurdu
ikincianneolmayolundaa Leylabngll erkenmis baya regldan sonra hemen pik gormussun Bende görsem biran önce
Leylabngll ikincianneolmayolundaa moralıni bozma canm senınde yaklaşmış gibi ınsaAllah güzel sonuçlar alırsın
Ask45 ikincianneolmayolundaa bekle canm bendr 18. Gün yumurtladım geç yumurtlayacaksın belli takip et her gün
ikincianneolmayolundaa Normal mi bu kizlar çok üzülüyorum keske almasaydim dedim ovulasyon böyle gördükce
ikincianneolmayolundaa Ask45 her gün aynı saatte yapmaya özen gösteriyorum 9 da yapiyorum acaba erken mi diyorum saat olarak ama olsa çıkardı sonuçta dimi saat kacta yapıyorduniz siz testleri
Ask45 ikincianneolmayolundaa 9 da yapma canım öğlen yogun oldugh zamanlar mesela 12 de sıvı içmeyi bırak 2 de test yap