saniss02 Dayanamadım soracağım yarın kontrolüm var ama dün kan verdim beta değerim 10697.6 çıktı ama kasıklarım çok ağrıyor yüksek ihtimal 4 ya da 5 haftalık ağrılar normal mi
mlkkk saniss02 betan iyi kaşık ağrısı normal gebeliğin ilk zamanlarında ve sonrasında da ara ara olabilir rahim büyüdükçe kaslar ağrı yapıyor
saniss02 Ecem_P pazar günü açık pembe leke geldi inşallah yerleşme kanamasıdır dedim. Bu sabahta açık kahverengi gördüm. Öncekini kaybettim kürtaj oldum düşük riskim var o yüzden tedirginim açıkçası 😏 dua ediyorum hayırlısı olsun inşallah diye
minikbebegim06 saniss02 lekelenme ve kanama durumunda beklemeden hastaneye gidin ki düşük önleyici başlasınlar