Kadeer-- 18 Kasım son adet tarihim ve tahmini doğumu 25 ağustos gösteriyo ama insternette Kasım’da hamile kalanların çoğu temmuz başı doğum yazmışlar bende mi sorun var 😂
HulyA60 Kadeer-- benimde 2 Kasım Hesaplama yaptığımda temmuz sonu yada agsutos başına denk geliyor ☺️
aylinpalaa Kadeer-- benim 3 ekim son adet tarihim temmuz başı doğumum 2.sezaryen olduğu için onu diyenler ne yaşıyor acaba 😂
Talentedmom Kadeer-- yok ya ağustos oluyor sat benim 13 Kasım 20 Ağustos gösteriyor sezeryan olacağı için daha erken olur muhtemelen
nurunuzgeldi HulyA60 benim de 4 kasım yaz bebeği olacak alış verişe başladınız mı neler aldınız daha karar verip hiç bir şey alamadım
plajterligi Kadeer-- 4 Kasım son adet tarihim doğum 40 haftaya göre hesaplanınca ağustos 10-14 arasına denk geliyor ama ilk oğlumu 38+2 de doğurmuştum yine o haftalarda doğum yapacak gibi hesaplarsam temmuz sonu ağustos başına denk geliyor 😄
History5 Btl_akkurr Temmuz sonu sezaryen olursa minik ihtimal o da temmuz olarak, vajinal olursa ilk günleri olur gibi Ağustosun 😀
sedakyhn Kadeer-- son adet tarihim 15 Kasım tahmini doğum 22 Ağustos gösteriyor ama doktorumuza sorduk sezeryanla doğum olduğu için 10 ile 15 Ağustos arası dedi 😊
Boncuk3434 Benim de 12 Kasım son regl tarihim 19 agustos iki hafta önden gidiyoruz ilk oglumu 41. Haftada doğdum bakalım nasip kısmet
Aslihan-ozkan Kadeer-- benim 25 kasım en son ama 1 Eylül’de doğum gözüküyor. Sağlıkla gelsinler inşallah.
Kadeer-- Ay izne çıkmayı bekliyorum şuan 20+0 dayım her hesabımda sanki tarih daha ileri gidiyo ben hesap işini beceremedim ya
Ozgesi Kadeer-- benim son adet tarihim 18 Kasım doktorum 15 Ağustos da sezeryan olabilecegimi söyledi
HulyA60 nurunuzgeldi ilk çocuğumda erkek şimdiki bebişimizde erkek o yüzden herşeyi var abisinden dolayı ama tabi ufak tefek eksiklerimiz vardır kaldırılan hurçlara bakmadım daha ☺️