Buketece Bir doktorun, hamilelikte su içmenin fazla önemli olmadığını söylediğini duymuştum ve ben de su içmeme hiç önem vermeyince bir süre sonra kasılmalar hissettim ve doktoruma göründüm. Fazla su içmediğim için idrarımdaki bakteri o kadar fazla artış göstermiş ki bu yüzden oluşan kasılmalar yüzünden eğer su içmemeye devam edersem erken doğum tehlikesi varmış bunu ögrendim ve birtakım ilaçlar almam gerekti. Az su içen kişilerle aynı sıkıntıyı yaşamamaları için bunu paylaşmak istedim. doktorunuzun belirttiği kadar su için (benim doktorum günde en az 2 litre su içmem gerektiğini söyledi)
Elizveannesi Buketece Katılıyorum size ve güzel bi paylaşım olmuş 👏👏 Anne ve bebek adına yapılan her uyarıyı önemsemek gerek. İş işten geçtikten sonra ah vah etmenin önemi yok 😐