Acaba diyorum geçen ay üstüne görme mi yaşadım? Hayatımda ilk kez reglim 1 gün gecikti ve ağrısız ama normal regl gördüm. Şimdide hep karşıma hamilelik ile ilgili işaretler çıkıyor şu an reglime az kaldı göğşüm falan ağrıyor bilmiyorumm acaba usmyamı gitsem