Merhaba kızlar. 1,5 yıldır bebek istiyoruz.herşey normal bende polistik görünüm var ultrasonda ama kan tahlillerim ve adetim düsenli. Bu ay gonal-f iğne kullandım ve bugün estrodial 826 çıktı çarşamba günü aşılama olucak doktorum bugün ve yarın ilişki yasak dedi ama bazı doktorlar öneriyormuş galiba🤷♀️ sizlerin doktoru ne önerdi. Çarşamba günü perhiz günü 4 gün olmuş olucak. İğne tam 36 saat öncemi olmalı son olarak nelere dikkat etmem gerek