Sahra1221 Kızlar ovülasyon hep pik. Erken gebelik testi yaptım ilk önce bir şey göremedim sonradan baktığımda silik gördüm sizce kuruma olabilir mi
Sahra1221 DuruDefne_mommy hemen çıkmadı 1 saat sonra gördüm o yüzden emin değilim. Yarın bat olsa tam belli olmaz mıydı
Sahra1221 Sizdenbirii1 iki gün sonra veririm dua et olur mu iki kayıptan sonra sevinemedim hiç. Bat yarın daha koyu olması lazımdı
DuruDefne_mommy Sahra1221 benim de yumurtlamadan 10 gün sonra böyle çıkmıştı sonrasında kan verdim 20 çıkmıştı şuan sende versen böyle bi değerle öğrenirsin
Sizdenbirii1 Sahra1221 inş vardır canım benimde silik çıktı böyle yada ben görmek istediğim için görüyorum hayırlısı olsun hakkımızda bat ne zaman🥑
sutlukahve_ Sahra1221 yoksa o markada günlerce beklesin yine çıkmıyor belki çok silikti fark etmedin kuruyunca netlesti
Sahra1221 DuruDefne_mommy geçen defa böyle oldu değer artmadı dış gebelik falan derken korkuyorum sevinmeye
Sahra1221 DuruDefne_mommy inşallah ya inşallah umutlanmak istemiyorum ama Allah nasip etsin. Teşekkür ederim 🌸