Yapay zekaya sorunca şöyle diyor, “ IgG yüksekliği ve IgM düşükliği, hamilelikte genellikle riskli bir durumun olmadığını gösterir, çünkü bu sonuçlar, daha önce geçirdiğiniz bir toxoplazma enfeksiyonunun vücudunuzda bağışıklık oluşturduğunu ve şu anda aktif bir enfeksiyonun bulunmadığını ifade eder.” Yani şu anda endişelenmeniz gereken bir şey yok gibi görünüyor, daha önceden geçirmişsiniz bağışıklığınız var. Yine de doktorunuza sonucu gösterin tabii 🙏🏼