aylinpalaa Krg1 prego olan tüm arabalar diyebilirim😂 prego’dan çok memnunum bizimki prego macan ama o artık üretilmiyor diye biliyorum
Cheryy1 Krg1 babycare Colorado 440 3 aydir kullaniyorum gayet güzel memnunum ben kumaş kalitesi falan cok guzel trendyoldan inceleyebilirsiniz fiyatida digerlerine gore daha makul bence 💖😊
VildanTutak Biz Wagon’un Premium modelini kullanıyoruz, gerçekten çok memnunuz. Hem çok konforlu hem de kolayca açılıp kapanıyor. İki çocuğum var ve ikisi de rahatça kullanıyor, içi geniş, sürüşü yumuşak. Bence kesinlikle değerlendirmeye değer bir model.